To dwie cechy, których brakuje w większości rozwiązań meblowych do przestrzeni szkolnych. Jednocześnie to dwie cechy warunkujące zaistnienie wspierającej przestrzeni, która może zmieniać się wraz z rytmem dnia, typem wykonywanej pracy lub wypoczynku.
Zaprojektowany zestaw znajdzie swoje miejsce i zastosowanie w salach lekcyjnych, bibliotekach, świetlicach i korytarzach, spełniając tym samym kryterium elastyczności, pojmowanej jako dostosowywanie się do różnych funkcji.
Dodatkowo otwarta forma zachęca uczniów do eksperymentowania i znajdowania własnych rozwiązań dla poszczególnych elementów. Zabawa z wykorzystaniem zaprojektowanych kształtek, czy zwykła zmiana pozycji siedzenia zapewnia uczniom minimalny ruch w trakcie zajęć lub wypoczynku.
These are two qualities missing from most furniture solutions for schoolspaces. At the same time, these are two features that condition the existenceof a supportive space that can change with the rhythm of the day, the type ofwork or leisure.
The designed set will find its place and use in classrooms, libraries,common rooms and corridors, thus meeting the criterion of flexibility,understood as adapting to different functions.
In addition, the open form encourages students to experiment and find their own solutions for individual elements. Playing with the designed shapers, or simply changing the seating position, provides students with minimal movement during class or leisure.